پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:23 - 1395/04/03

علت ورود ملوانان آمریکایی به آب های ایران مشخص شد/ ملوانان مجازات می شوند

اکنون بعد از تحقیقات گسترده و بازجویی از تمامی ملوانان آمریکایی مشخص شده است که تصمیمات غلط و اشتباهات زیادی منجر شده است که آنها وارد آب های ایران شده و سپس توسط نیروهای ایرانی دستگیر شوند.

کارگرآنلاین: وب سایت شبکه ان بی سی نیوز در گزارشی نوشت: تحقیقات نیروی دریایی آمریکا در مورد نحوه دستگیری ملوانان آمریکایی به پایان رسیده است و یکی از مقامات نظامی به ان بی سی نیوز اصلاع داده است که این ملوانان با موارد انظباطی روبرو خواهند شد.

 

ان بی سی نیوز افزود: ده نفر از ملوانان آمریکایی در ماه ژانویه توسط نیروی های ایرانی دستگیر شدند و حتی یک شب را در حبس گذراندند. از دستگیری آنها نیز فیلمبرداری شده و حتی مشخص شد که یکی از ملوانان آمریکایی از فرمانده قایق ایرانی ها نیز عذرخواهی می کرد.

 

اکنون بعد از تحقیقات گسترده و بازجویی از تمامی ملوانان آمریکایی مشخص شده است که تصمیمات غلط و اشتباهات زیادی منجر شده است که ملوانان آمریکایی در خلیج فارس وارد آب های ایران شده و سپس توسط نیروهای ایرانی دستگیر شوند.

 

ان بی سی نیوز در ادامه افزود: در ابتدای این اتفاق مقامات آمریکایی مقصر اصلی را خرابی ناوبری و جهت یابی ها اعلام کرده، اما اکنون بعد از تحقیقات مقامات نظامی آمریکا نظر دیگری دارند.

 

 

این وب سایت آمریکایی در ادامه افزود: مقامات هنوز در مورد چگونگی تنبیه این ملوانان حرفی نزده اند و هنوز محکومیت آنها در امور قضایی ارتش آمریکا ثبت نشده است.

 
 

 

جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین